Baztan Ikastola 1970 urtean sortu zen guraso talde baten ekimenez euskarazko irakaskuntza bermatzeko helburuarekin. Beraz, lau hamarkada daramatza bere Hezkuntza Proiektua garatzen eta aitzinera eramaten. Gaur egun, ondoko hauek dira Baztan Ikastolako Hezkuntza Helburu Orokorrak:

• ŸBaztan ikastolak Euskaraz oinarritutako irakaskuntza bultzatzen du.  Euskaran oinarritutako eleaniztasuna lortzea da gure helburua.
  • ŸGure kultura ezagutzea, bizitzea  eta mantentzea dira gure helburu. Baina aldi berean, bertze kulturak ezagutzera irekia dago gure Ikastola.
  • ŸIkasleen nortasun garapen osoa bultzatzen dugu; norberaren ezagutza bizituz, egoera berrien aitzinean bere gisa irtenbideak bila ditzaten.
  • ŸAniztasunean hezi egiten ditugu gure ikasleak: pertsonen aniztasun fisikoa, gaitasunezkoa, soziala, kulturala … errespetatuz.
  • ŸJokabide demokratikoak lantzen ditugu: giza harremanetan, talde lanetan, adierazpenetan, erabakietan… elkarrizketa, tolerantzia, partaidetza aktiboa, laguntza, kooperazioa eta elkartasuna praktikatuz.
  • ŸInguruarekiko begirunea hezi egiten da, eta gure bailara ezagutzeari garrantzi handia ematen diogu.
  • ŸIkastolan gurasoen partaidetza bultzatzen dugu. Guraso, irakasle eta ikasleen parte hartzean eta elkarlanean oinarritzen da gure eguneroko jarduera.
  • ŸBaloreetan oinarritutako heziketa bultzatzen dugu, familiekin batera ikastolan ondorengo oinarrizko baloreak lantzen ditugu: Elkarrekiko errespetua, tolerantzia, solidaritatea, lankidetza, gatazkak ebazten ikastea, natura eta inguruarekiko errespetua, gure kultura eta bertze kulturak baloratzea eta errespetatzea, sexu berdintasunean heztea.